

Hoe kan je opvallen op je eigen manier?
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Je hebt al een merk. You are you. Ontdek de sterke en zwakke punten van je merk, zet deze kennis om in praktijk en trek meer te gekke klanten op een voor jou natuurlijke manier. Er zijn vragen, er zijn antwoorden … je weet hoe het werkt. Kies je antwoorden … wisely 😉
Maar …
Gaat het straks over mij of over mijn bedrijf?
Als je geen mensen in dienst hebt … ben jij jouw bedrijf. Am I right or am I right? Als je de enige bent binnen je bedrijf die beslissingen neemt … ben jij nog steeds jouw bedrijf. Heb je te maken met afdelingshoofden en “verantwoordelijken voor” … dan is deze quiz niet geschikt voor je onderneming.
Deze posts gaan je verder helpen…
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Wat is social proof in één woord? Na-apen. Vanuit commercieel oogpunt kan het gewoon dom zijn om te doen.
Wat visuele identiteit is, is makkelijk uit te leggen en nog makkelijker te spotten. Eentje maken is hele andere koek.
En als je direct aan de slag wil, kijk of cursus-ding iets voor je is.
Klik op de foto om archetype passport te downloaden.