Trekt je bedrijf verkeerde leads aan?

Oplossing is niet ingewikkeld… als je maar durft!

IK WIL EEN OPVALLENDE VISUELE IDENTITEIT
Herkenbaar?
  • Je hebt zoveel klik met je huidige klanten als een kat met een koude douche. Je wilde voor leuke opdrachtgevers werken, maar je trekt echt de verkeerde mensen aan.
  • Je bent nu veel tijd en energie kwijt aan social media en het resultaat is nihil. Hoe doen anderen het toch dat ze hier iets waardevols uit halen?
  • Het ziet er gewoon niet uit. Je website, je socialmediaposts, presentaties … Ja, ooit vond je het goed genoeg, maar nu is het gewoon amateuristisch en ruikt muf.
Je bent saai, niet herkenbaar en je valt niet op

Yeap, dit is een doodsteek bij het inzetten van social media voor je bedrijf. Ongeacht je doelstelling hiervoor. Ongeacht je publiek.

Saai, onherkenbaar en onopvallend zijn is tijdverspilling. Je kan evengoed gewoon stoppen, want zo schiet je er totaal niks mee op. En je hebt toch een missie? Je hebt iets interessants en waardevols te vertellen!

Wat is interessant? Wat gaat straks herkenbaar en aantrekkelijk zijn? Wat gaat goed opvallen op een voor jou prettige en natuurlijke manier?

Dat is afhankelijk van je merk, van wat je met je social media wil en van je doelgroep.

Het visuele onderdeel hiervan – aka de huisstijl of visuele identiteit – kan ik voor je regelen… Op mijn anders-dan-anders-manier natuurlijk, want daarom ben je hier.

Deze eigen-wijze bedrijven waren je voor

Karolina is meer dan een fotografe alleen. Ze denkt mee over jouw branding. Ze heeft voor ons ook de mascottes gemaakt voor ons boek en onze website. De kwaliteit is altijd goed. Verder is ze gewoon een heel prettige persoon om mee samen te werken.

Ineke Jochemsen
Ineke Jochemsen
Opvallende visuele identiteit is niet voor iedereen

Nope! Je moet het durven. Durven om te kiezen, durven sommige potentiële klanten af te schrikken en 100% te gaan voor de klanten die van je gaan houden.

Opvallend

Trek aandacht op een voor jou prettige manier. Je hoeft niet de meest opvallende op het hele internet te zijn, maar genoeg om tussen je concurrenten te blijven uitspringen. Ja, ook als zij wat meer opvallend worden.

Herkenbaar

Dit is de magic sous. Zonder herkenbaarheid kan je niet aan relaties gaan werken of vertrouwen in je merk opbouwen. En dat is precies wat je wilt – herkend zijn nog voor ze je toet zien of je naam moeten lezen.

Interessant

Verras elke keer en je zou je nooit hoeven vervelen. Mensen zijn nieuwsgierige wezens en raken snel gewend aan dingen. Elke keer hetzelfde laten zien gaat even goed werken als alles van je concurrent letterlijk overnemen – NIET.

Karolina is een oprecht creatief meester brein. Ze denkt met je mee totdat je super tevreden bent met het resultaat. Je beste kant op unieke wijze vastleggen op beeld is een specialiteit waar Karolina in uitblinkt. De authentieke nabewerking zorgt ervoor dat je opvalt in de markt en mensen je herkennen voor wie je bent en wat je doet.

Nicole Jongerius
Nicole Jongerius
Hoe werkt het?
Kick-off

Na de opdrachtverstrekking gaan we ff zitten. Virtueel natuurlijk. Je gaat me vertellen over wat je met je bedrijf wil uitstralen en wie je wil aantrekken. Wees voorbereid op lastige vragen.

Brainstorm

Ik ga van alles en nog wat bij elkaar brengen om aan jou te laten zien. Losse IDEEËN, ideeën en ideetjes en we bellen weer. Heel benieuwd hoe je hierop gaat reageren. Zit er voor je gevoel niks tussen? Ff nog een keer proberen totdat je tevreden bent.

Voorstel(len)

Je gaat ff niks van me horen voor een paar dagen. Totdat opeens je een link naar het eerste voorstel ontvangt. Ik ben weer heel benieuwd wat je hiervan gaat vinden, dus ff bellen. Hoogstwaarschijnlijk nog wat tweaken en tunen nodig.

Review

Al lees ik je gedachten, soms zie ik dingen gewoon over het hoofd. Kijk het nog een keer goed na en laat weten wat je opvalt.

Jouw kleuren, vormen en  fonts

Visuele identiteit van je merk bestaat uit kleuren, vormen en fonts. Niet meer en niet minder. Dit verander je niet vaak … liefst nooit, en in het ergste geval zelden. Het is de tijd en het geld waard, want hoe sneller je iets duurzaams en herkenbaars neerzet, des te sneller kan je meters gaan maken op social media.

  • basis
  • 995 euro

  • virtuele kickoff
  • virtuele brainstormsessie(s)
  • 1 reviewronde
  • PDF met je visuele-identiteitelementen (kleuren, vormen en fonts)
  • compleet
  • 1495 euro

  • virtuele kickoff
  • virtuele brainstormsessie(s)
  • 1 reviewronde
  • PDF met je visuele-identiteitelementen (kleuren, vormen en fonts)
  • logo
Visuals en templates

Vertaling van je visuele identiteit naar concrete dingen, bijv. postsvisuals, socialmediaprofielheaders, rapport- en offertecovers, presentatiedia’s of praatplaten.

Ja, dat betekent dat je je visuele-identiteitelementen al hebt.

  • 1 ontwerp

  • 150 euro

    voor bijv. een specifieke post, header, praatplaat
  • kickoff
  • voorstel
  • review
  • bestand als PNG of PDF
  • jij levert de foto's of ik maak een selectie uit stock
  • 5 templates

  • 350 euro

    flexibel zelf aan te passen in gratis Canva
  • kickoff
  • voorstellen
  • review
  • toegang tot templates via Canva
  • jij levert de foto's of ik maak een selectie uit stock
  • 12 ontwerpen

  • 800 euro

    voor bijv. specifieke posts, header, praatplaten of presentatiedia's
  • kickoff
  • voorstellen (bij posts op basis van contentkalender) op basis van 5 templates
  • review
  • bestanden als PNG of PDF
  • jij levert de foto's of ik maak een selectie uit stock

Creatieve opvallende foto’s! Geen bedrijf is hetzelfde en dat weet Karolina als geen ander.

Mijn bedrijf opereert zich in heel specifieke niche en dat vroeg een unieke grafische stijl en aanpak. Door haar creativiteit weet Karolina zich daar helemaal in te beleven, dit zorgde voor foto’s die helemaal aansloten bij de niche en branding van HipHop Culture Coaching

Dus als jij opzoek naar een fotograaf die er voor kan zorgen dat jouw visuele brand met kop en schouders boven de rest uitsteekt, raad ik Karolina zeker aan!

Josuël Rogers
Josuël Rogers
Maar Karolina… ik wil geen kansen mislopen

Wees niet bang, nu mis je ze ook. Alleen je merkt er weinig van, want jouw gaafste potentiële klanten scrollen je gewoon voorbij zonder enig idee dat je juist voor hen de perfecte match bent.

Anders dan anders grafisch ontwerper nodig?
Neem contact op

Snel naar

Algemene voorwaarden DuPho

Privacyverklaring

Karolina van Schrojenstein Lantman – Orlinska
Orange Spring
Lavendelhof 32, 3434 XT Nieuwegein

Let’s connect

Copyright Orange Spring