Opvallende foto's en video's voor eigen-wijze bedrijven
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Als je maar een beetje een moderne toko runt, is jouw bedrijf niet op een gewone foto of video te vatten. Want … wat is er met het blote oog te zien?
Ja, precies. Een laptop, telefoon en koffie op kantoor.
Meestal gaat men dus voor deze opties:
o ja,
Geen van deze opties is bepaald 10.000 woorden waard, bij jouw concurrent op hun website zijn ze ook te vinden, alleen met andere gezichten erbij.
En eerlijk gezegd, je bent een beetje dom bezig als je ubberhoupt geld betaalt voor iets wat hetzelfde effect als een stockfoto heeft.
Bovendien, al is het hoe het eruitziet, is dat zeker niet wat je voor je klanten doet.
Hier pakken we het anders aan…
Eenvoudige symbolen, goed te begrijpen visuele metaforen en sterke verankering in merkverhaal en merkarchetypes. Ja, al in de foto’s en video’s!
Zo is programmeren gewoon bouwen, VA’en is orde scheppen in chaos en huizen verkopen is met iemand meelopen in zijn leven.
Als je het zo bekijkt, heb je opeens veel beter materiaal om mee te werken. En nog belangrijker, heeft de kijker een veel beter beeld van waar het om gaat en waarvoor hij juist bij jou moet zijn.
Er zijn opties… en je hoeft niet eens je e-mail, telefoon en weet ik veel wat nog achter te laten om ze te verkennen.
Transparant en hopelijk eenvoudig staan de tarieven… bij de tarieven.
Mooi, ik werk uitsluitend met seriouze bedrijven.
Functionele surrealisme, net als alles in het leven, kent gradaties. Soms is het klus geklaard met een toevoegen van iets kleins aan een anders volledig realistische foto. En soms gaan we full blown Dali na met brandende giraffen en gesmolten horloges. Of iets meer van Hollandse bodem – vliegende koeien.
De uitgangspunt is altijd – het past bij het bedrijf en de merk. Het concept bedenken we samen.
Of bedoel je dat je stoffig bedrijf bent? In zo’n geval, nee. Dit gaat idd niet werken.
Believe it or not. Niet alle klanten van mijn zijn expressief en overmatig enthousist van nature. Zelf kan ik af en toe “hysterisch” overkomen, blijkbaar. Rust, orde en vertrouwen
Ik ook niet en daarom het concept ontwikkeling onderdeel is van elke opdracht. Dit doen we samen en zo lang zodat we beide goed gevoel hebben bij wat er straks komt. Soms lukt het in 30 minuten en soms in een 2 videocalls, 6 schetsen, 3 e-mails en 17 whatsapp’s.
Jij (of je medewerker) kent het bedrijf, het bedrijfscultuur, jullie klanten en producten of diensten. Ik breng in de vertaling hiervan naar beelden.
Onderweg naar het concept ga je schetsen, mockups en AI-gegenereerde voorbeelden zien. Alles om de verassing te minimaliseren.
"*" geeft vereiste velden aan
©2023 OrangeSpring | Duurzaam ontwikkeld door Go2People | Privacyverklaring | Algemene voorwaarden | Sitemap