Hoe wordt je blij van je eigen e-mailmarketing?

In het kort

Welkom, mijn rebel! Iedereen zegt het: je moet een nieuwsbrief hebben. Maar weet je, ik ben totaal niet blij met e-mailmarketing. Ik keek daar heel erg tegenop toen ik begon. Het leek saai en totaal overbodig in mijn hoofd, dus bleef ik het begin maar uitstellen. Dom natuurlijk, want mijn eigen e-mailmarketing heb ik zelf in de hand. Ik mag het doen zoals ik zelf wil. Maar, for the love of mijn overvolle inbox, hoe kan ik e-mailmarketing doen op een manier waar ik zelf blij van word? Dat weet ik niet, dus…

Deze vraag stel ik aan Jessica Kelder, want zij heeft haar bedrijf rondom blij zijn met je marketing gebouwd.

De gast van vandaag Jessica Kelder

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/jessica-kelder/

Website: https://tekstbureautrefpunt.nl/

Hierover hebben we het gehad

  • Heeft het überhaupt nog zin? Waarom zou een ondernemer aan e-mailmarketing beginnen?
  • Ben ik nou de enige gekkie of hebben meer ondernemers zulke bedenkingen?
  • Hoe kan een rebel e-mailmarketing anders aanpakken zodat hij/zij er blij van wordt?
  • Moet je gebruikmaken van een vooraf geschreven nurture sequence of juist elke keer een spontane-nu email sturen?
  • Hoe vaak is optimaal? 1x per dag, 1x per week, 1x per maand… of juist helemaal zonder planning, happy-go-lucky?
  • Waar moet je nou over schrijven in zo’n “blije e-mailmarketing”? En hoe?

Handige links en resources

Marketingmakker: https://tekstbureautrefpunt.nl/marketingmakker/

Nieuwsbrief: https://tekstbureautrefpunt.nl/nieuwsbrief/

Bonus materiaal

Karolina durft te vragen podcast is beschikbaar via