In het kort
Siema mijn rebel! Je maakt video’s zodat anderen ze kunnen zien, toch? Nou, ik iig wel. Maar… mijn recente YouTube-avonturen zijn nogal… hoe zal ik het zeggen… an epic fail. Op LinkedIn doen mijn video’s het oke, althans, wat ik oke vind. Ik wil mijn dumbsterfire of YouTube-kanaal redden, maar hoe doe ik dat? Hoe krijg ik meer views op mijn video’s zonder mijn auto in de fik te steken? Zulke video’s lijken altijd goed te scoren. Geen idee.
Dus ik dacht, ik vraag het even aan iemand die hier meer van weet, een eigen succesvol YouTube-kanaal heeft en zichzelf de “videovakvrouw” noemt – Elisabeth Griffioen!
De gast van vandaag Elisabeth (De Videovakvrouw) Griffioen
YouTube: http://youtube.com/channel/UCle1Rk3zuYHMzPJ669vTmrg?view_as=subscriber
Instagram: https://www.instagram.com/devideovakvrouw/
Website: https://www.devideovakvrouw.nl/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/elisabethgriffioen/
Hierover hebben we het gehad
- Moet je je auto in de fik steken om wat views op YouTube te krijgen? Of lijkt het alleen maar zo?
- Moet ik gaan voor meer abonnees of meer views?
- Als ondernemer, wil je viraal gaan op YouTube of juist niet?
- Ik heb een video gemaakt, een thumbnail en zelfs een beschrijving. Maar “niemand” heeft mijn video gezien. Is dat niet genoeg? Wat heb ik verkeerd gedaan?
- Shorts versus longs. Zelf heb ik een hekel aan korte video’s, shorts, reels en dat soort gedoe. Ik kijk er niet naar en eerlijk gezegd wil ik ze ook niet maken. Schiet ik mezelf in de voet? Welke video’s moet ik als ondernemer maken?
- Welke statistieken moet ik in de gaten houden om mijn video’s te verbeteren?
Handige links en resources
Boek: https://www.devideovakvrouw.nl/boek/