In het kort
Welkom, mijn rebel. Weet je, je kunt de meest briljante e-mails schrijven, maar… iemand moet ze nog lezen! Anders ben je een roepende in de woestijn. Am I right or am I right? Maar hoe krijg je mensen zo ver dat ze zich daadwerkelijk willen abonneren op je e-maillijst? That is a million dollar question.
En vandaag wil ik deze vraag stellen aan iemand die toevallig wel het een en ander hierover weet: Judith Hompe!
De gast van vandaag Judith Hompe
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/judithhompe/
Website: https://lavievirtueel.nl/
Hierover hebben we het gehad
- Wat is beter, veel of weinig abonnees?
- Hoe krijg je je allereerste abonnee? Is dat anders dan bij de duizendste abonnee?
- Hoe overtuig je iemand om zich daadwerkelijk te abonneren?
- Hoe voorkom je dat mensen zich abonneren en zich vervolgens direct uitschrijven?
Handige links en resources (per 1 december weg)
Masterclass ‘Vind jouw ideale klant’ https://lavievirtueel.nl/zomerevent/