

Hoe kan je opvallen op je eigen manier?
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent
Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.
Je leeft bij
kernverlangen
motivatie
doel
verlangens
publiek
angsten
Jij, als zorggever, bent van nature gedreven door je diepgaande behoefte om anderen te beschermen en voor hen te zorgen. Je straalt een aura van veiligheid, warmte en onvoorwaardelijke ondersteuning uit voor degenen die op jou vertrouwen. Het koesteren zit in jouw wezen, en het is jouw roeping om dit te delen met de wereld.
Het is voor jou van het grootste belang dat alles wat je doet, in lijn is met jouw zorgzame missie. Het idee dat jouw producten of diensten als schadelijk of uitbuitend zouden worden beschouwd, is ondenkbaar en zou je diep raken.
Jouw merk heeft een duidelijke visie die gericht is op het ondersteunen van gezinnen en het dienen van de publieke sector, zoals de gezondheidszorg en het onderwijs. Je streeft ernaar om mensen aan te moedigen om goed voor zichzelf en anderen te zorgen. Het is geen toeval dat dit archetype ook wel bekend staat als “de Moeder,” want jij bent de belichaming van zorgzaamheid en bescherming, en je bent vastbesloten om een positieve impact te hebben op de levens van degenen die je bedient.
mensen helpen voor zichzelf te zorgen, het publiek te dienen door middel van gezondheidszorg, onderwijs of hulpprogramma’s
Samwise Gamgee – The Lord of the Rings,
Mary Poppins,
Dustin Henderson – Stranger Things,
Mother Theresa,
Campbell’s Soup,
Johnson & Johnson,
Heinz,
UNICEF,
WWF
Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.
Dit heb je al… je bent een zorggever! Een aai over de bol.
Aai af en toe jezelf en you’ll be fine!
Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.
Wat zijn deze archetypes?
Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?
Hoe kun je hierop inspelen?
Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.
Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:
Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een grote hart. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.
In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…
En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.
Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!
Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.
Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.
Help yourself to help others!
Misschien een beetje op het groei gemaakt…
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.