Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Wijze

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

De waarheid zal je bevrijden

de Wijze in a nutshell

kernverlangen

begrijpen

motivatie

om de volgende generatie te koesteren

doel

door wetenschap de wereld te begrijpen en zijn kennis over te brengen

verlangens

wijsheid, antwoorden, expertise, invloed

publiek

analytisch, nauwkeurig, intelligent, scherpzinnig

angsten

onwetendheid, onnauwkeurigheid, leugens, waanzin

Over de archetype

Welkom, mijn wijze

Het archetype van de Wijze is altijd op zoek naar de waarheid en streeft ernaar om in elke situatie het goede en de wijsheid te vinden. Jij belooft kennis en onderwijs, en daarom maak je vaak gebruik van een verfijnde woordenschat en symbolische beelden.

Gedreven door het verlangen naar waarheid, voel je je het meest voldaan wanneer je antwoorden vindt op de meest uitdagende vragen.

Op je beste dagen ben je wijs, ruimdenkend en eloquent. Maar wees gewaarschuwd, in het ergste geval kunnen sommigen je als egocentrisch of afstandelijk beschouwen.

Jouw niche

mensen helpen de wereld beter te begrijpen, praktische informatie en analyses geven

Bekende wijzen

Yoda – Star Wars,

Gandalf – The Lord of the Rings,

Albus Perkamentus – Harry Potter,

Google,

BBC,

University of Oxford

The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool.

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Je hebt het al in je! Jij bent de Wijze, een leraar en een meester.

Wees niet te overdreven met je betoog en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Leg het ze uit

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een schat aan wijsheid en diepgaande kennis. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn wijze, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Let’s have some fun!

Dit ga je interessant vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je al dat gedoe van tegenwoordig zat?
Maak je eigen opvallende foto's!