

Hoe kan je opvallen op je eigen manier?
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent
Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.
Je leeft bij
kernverlangen
motivatie
doel
verlangens
publiek
angsten
Het archetype van de Wijze is altijd op zoek naar de waarheid en streeft ernaar om in elke situatie het goede en de wijsheid te vinden. Jij belooft kennis en onderwijs, en daarom maak je vaak gebruik van een verfijnde woordenschat en symbolische beelden.
Gedreven door het verlangen naar waarheid, voel je je het meest voldaan wanneer je antwoorden vindt op de meest uitdagende vragen.
Op je beste dagen ben je wijs, ruimdenkend en eloquent. Maar wees gewaarschuwd, in het ergste geval kunnen sommigen je als egocentrisch of afstandelijk beschouwen.
mensen helpen de wereld beter te begrijpen, praktische informatie en analyses geven
Yoda – Star Wars,
Gandalf – The Lord of the Rings,
Albus Perkamentus – Harry Potter,
Google,
BBC,
University of Oxford
Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.
Je hebt het al in je! Jij bent de Wijze, een leraar en een meester.
Wees niet te overdreven met je betoog en you’ll be fine!
Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.
Wat zijn deze archetypes?
Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?
Hoe kun je hierop inspelen?
Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.
Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:
Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een schat aan wijsheid en diepgaande kennis. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.
In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…
En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.
Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!
Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.
Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.
Let’s have some fun!
Misschien een beetje op het groei gemaakt…
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.