Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de schepper

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Als je het je kan voorstellen, is het mogelijk

de Schapper in a nutshell

kernverlangen

innovatie

motivatie

iets bouwen dat een erfenis nalaat

doel

jouw visie te realiseren

verlangens

originaliteit, visie, verbeelding, uitvinding

publiek

creatief, innovatief, vindingrijk, trots

angsten

duplicatie, imitatie, vertrouwdheid, onverschilligheid

Over de archetype

Welkom, mijn schepper

Het archetype de Schepper is visionair, non-conformistisch en authentiek. Klinkt herkenbaar?

Je hebt de wens om iets betekenisvol en speciaals te maken. Je houdt van nieuwe ideeën en zorgt ervoor dat dingen gebeuren. Je haalt diepe voldoening uit zowel het proces als het resultaat van het creëren van iets dat
voorheen niet bestond.

Omdat je gedreven bent door iets uitzonderlijks te creëren, ben je het meest bang voor iets middelmatigs. Niet aan denken!

Alles moet perfect zijn. En juist dit verlangen naar perfectie kan tot je ondergang leiden.

Op je best ben je fantasierijk, expressief en innovatief – op je slechtst ben je genotzuchtig, melodramatisch en narcistisch.

Jouw niche

Visionair, helpen klanten uiting te geven of te creëren, en stimuleren van hun verbeeldingskracht.

Bekende scheppers

Steve Jobs,
Apple,
Willy Wonka – Charlie and the Chocolate Factory,
Lego,
Crayola

New ideas are like babies, beautiful, ugly and not finished yet.

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een Schepper! Een creatieve vrije geest.

Overdrijf niet met perfectionisme en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Maak iets unieks

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – ideeën. Misschien zijn ze niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mede-schepper, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigenwijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Aangenaam!

Dit ga je interessant vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je het zat om anderen na te appen? Maak je eigen opvallende foto's!