Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Rebel

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

De regels zijn er om gebroken te worden

de Rebel in a nutshell

kernverlangen

wraak of revolutie

motivatie

de wereld veranderen en gerechtigheid herstellen

doel

weggooien wat niet werkt

verlangens

bevrijding, verandering, onafhankelijkheid, vergelding

publiek

non-conformisten, regelovertreders, rebels, rand van de samenleving

angsten

dienstbaarheid, conformiteit, zelfgenoegzaamheid, acceptatie

Over de archetype

Welkom, mijn rebel

Jij, de Rebel in hart en ziel, begrijpt als geen ander wat het betekent om grenzen te verleggen en te rebelleren tegen de status quo. Het merkarchetype Rebel is jouw kompas naar een wereld van radicale ideeën, baanbrekende diensten en producten die de norm uitdagen.

Voor degenen onder ons die een vurig verlangen naar verandering koesteren, is er geen grotere angst dan machteloosheid. Maar jij, jij bent anders. Jij onthult genadeloos wat niet werkt in deze wereld en smeedt het om in iets nieuws, iets dat jouw stempel draagt. Jij bent de belichaming van actie, brengt frisse perspectieven en inspireert verandering.

Op jouw beste momenten ben je moedig, flexibel en ongebonden. Jij staat op als een alternatief voor de massa, en je doet dat met verve. Succesvolle Rebelmerken trekken een cult-achtige schare van gelijkgestemden aan, mensen die het vertrouwen in de traditionele keuzes hebben verloren en zich aangetrokken voelen tot jouw ontembare energie.

Dus, laat de wereld schudden op haar grondvesten en laat je merk schijnen als een baken van rebellie. De marketingrevolutie begint met jou.

Jouw niche

aanjager van verandering, pleitbezorger voor mensen zonder stemrecht, laat mensen hun hart luchten of breken met conventies

Bekende rebellen

Han Solo – Star Wars,
Katniss Everdeen – The Hunger Games,
Harley-Davidson,
Virgin (Richard Branson),
Diese

Any uniform is an insult to human intelligence

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een rebel! Een opschudder.

Blas jezelf niet op en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Laat ze de weg zien

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een grote mond. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn rebel, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Let’s kick some ass!

Dit ga je mooi vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je het conformisme zat?
Maak je eigen opvallende foto's!