

Hoe kan je opvallen op je eigen manier?
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent
Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.
Je leeft bij
kernverlangen
motivatie
doel
verlangens
publiek
angsten
Jij, de Rebel in hart en ziel, begrijpt als geen ander wat het betekent om grenzen te verleggen en te rebelleren tegen de status quo. Het merkarchetype Rebel is jouw kompas naar een wereld van radicale ideeën, baanbrekende diensten en producten die de norm uitdagen.
Voor degenen onder ons die een vurig verlangen naar verandering koesteren, is er geen grotere angst dan machteloosheid. Maar jij, jij bent anders. Jij onthult genadeloos wat niet werkt in deze wereld en smeedt het om in iets nieuws, iets dat jouw stempel draagt. Jij bent de belichaming van actie, brengt frisse perspectieven en inspireert verandering.
Op jouw beste momenten ben je moedig, flexibel en ongebonden. Jij staat op als een alternatief voor de massa, en je doet dat met verve. Succesvolle Rebelmerken trekken een cult-achtige schare van gelijkgestemden aan, mensen die het vertrouwen in de traditionele keuzes hebben verloren en zich aangetrokken voelen tot jouw ontembare energie.
Dus, laat de wereld schudden op haar grondvesten en laat je merk schijnen als een baken van rebellie. De marketingrevolutie begint met jou.
aanjager van verandering, pleitbezorger voor mensen zonder stemrecht, laat mensen hun hart luchten of breken met conventies
Han Solo – Star Wars,
Katniss Everdeen – The Hunger Games,
Harley-Davidson,
Virgin (Richard Branson),
Diese
Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.
Dit heb je al… je bent een rebel! Een opschudder.
Blas jezelf niet op en you’ll be fine!
Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.
Wat zijn deze archetypes?
Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?
Hoe kun je hierop inspelen?
Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.
Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:
Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een grote mond. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.
In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…
En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.
Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!
Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.
Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.
Let’s kick some ass!
Misschien een beetje op het groei gemaakt…
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.