Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Ontdekkings-reiziger

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Als het de bedoeling was dat we op één plek zouden blijven, zouden we wortels hebben in plaats van voeten.

de Ontdekkings-reiziger in a nutshell

kernverlangen

vrijheid

motivatie

de vrijheid om te ontdekken wie je bent door het verkennen van de wereld

doel

een authentieker en bevredigender leven te ervaren

verlangens

avontuur, verkenning, ontdekking, bevrijding

publiek

buiten, sensatiezoekers, natuurliefhebbers, actief

angsten

opsluiting, immobiliteit, voorzichtigheid, opsluiting

Over de archetype

Welkom, mijn ontdekkingsreiziger

De ontdekkingsreiziger verlangt naar avontuur en wil de wereld op eigen wijze ontdekken. Herkenbaar?

Je bent onafhankelijk, ambitieus en spiritueel. Maar eerlijk is eerlijk, soms kun je ook rusteloos, doelloos en een tikkeltje avontuurlijk zijn.

Als ontdekkingsreiziger blijf je altijd op de hoogte van de laatste trends en moedig je anderen aan om zelf te groeien. Voor jou is avontuur een weg naar verlichting, en je bent voortdurend bezig met zelfontdekking en zelfredzaamheid. Jij bent degene die producten creëert die individualiteit, opwinding en nieuwe ervaringen stimuleren.

Jij omarmt merken die vrijheid en ontdekking promoten, vooral merken die jou meenemen op een reis. Advertenties die op jou gericht zijn, draaien niet om het huishouden, maar juist om de natuur en het nemen van risico’s.

Jouw niche

spannend, risicovol, authentiek

Bekende ontdekkingsreizigers

Indiana Jones,

Jeep,

Red Bull,

The North Face,

Patagonia

Infinite possibilities are waiting for you, you just need to explore them.

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een Ontdekkingsreiziger! Een avonturier.

Sluit je niet op in je comfort zone en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Neem ze mee op een avontuur

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – wil om te ontdekken. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn ontdekkingsreiziger, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigenwijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Let’s have some fun!

Dit ga je leuk vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je het zat om opgesloten te zitten?
Maak je eigen opvallende foto's!