Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Onschuldige

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Vrij om jou en mij te zijn

de Onschuldige in a nutshell

kernverlangen

veiligheid

motivatie

om geluk of waarheid te vinden

doel

gelukkig te zijn

verlangens

eenvoud, eerlijkheid, welzijn, veiligheid

publiek

gezond, natuurlijk, verantwoordelijk, bewust

angsten

onreinheid, zondigheid, besmetting, vervuiling

Over de archetype

Welkom, mijn onschuldige

Jij, als de Onschuldige, koestert diep van binnen een verlangen naar ultieme vrijheid en onverstoorbaar geluk. Het leven, zo simpel mogelijk gehouden, is jouw grootste wens. Bang om verkeerde stappen te zetten en gestraft te worden, heb je echter een opmerkelijke kracht ontwikkeld: het vermogen om obstakels te negeren en te overwinnen, iets wat anderen soms zou verlammen. Dit komt voort uit jouw kernkwaliteiten van onwankelbaar optimisme en ongebreidelde hoop.

In jouw wereld van onschuld heerst een sfeer van grenzeloos optimisme, waar alles puur en eenvoudig is. Hier vind je geen verborgen agenda’s of dubbele betekenissen. Het is een toevluchtsoord waar het leven heerlijk ongecompliceerd kan zijn. Jouw merk staat voor zuiver, ongecompliceerd plezier en vertegenwoordigt het goede in zijn meest ongerepte vorm.

Als het archetype van de Onschuldige ben jij de perfecte match voor merken die gezondheid, puurheid en natuurlijke producten omarmen. Jij hebt de gave om in elke situatie het goede te zien, vast te houden aan je idealen en anderen te inspireren om te geloven dat alles uiteindelijk op zijn plek zal vallen, precies zoals het hoort te zijn.

Jouw niche

bedrijven met sterke waarden, gezien als betrouwbaar, betrouwbaar en eerlijk, geassocieerd met moraliteit, goede deugden, eenvoud, kunnen nostalgisch zijn

Bekende onschuldigen

Dorothy – The Wizard of Oz,
Dove soap,
Innocent

Learn to Live Life from toddlers; their innocent hearts are much wiser than ours!

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een onschuldige! Een glas half vol.

Laat iets van je zien en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Laat ze veilig voelen

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – eenvoud. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn onschuldige, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Een klein geluksmomentje gegarandeerd!

Dit ga je mooi vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je het zat om verkeerde stappen te zetten?
Maak je eigen opvallende foto's met de cursus-ding!