

Hoe kan je opvallen op je eigen manier?
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent
Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.
Je leeft bij
kernverlangen
motivatie
doel
verlangens
publiek
angsten
Jij, als de Onschuldige, koestert diep van binnen een verlangen naar ultieme vrijheid en onverstoorbaar geluk. Het leven, zo simpel mogelijk gehouden, is jouw grootste wens. Bang om verkeerde stappen te zetten en gestraft te worden, heb je echter een opmerkelijke kracht ontwikkeld: het vermogen om obstakels te negeren en te overwinnen, iets wat anderen soms zou verlammen. Dit komt voort uit jouw kernkwaliteiten van onwankelbaar optimisme en ongebreidelde hoop.
In jouw wereld van onschuld heerst een sfeer van grenzeloos optimisme, waar alles puur en eenvoudig is. Hier vind je geen verborgen agenda’s of dubbele betekenissen. Het is een toevluchtsoord waar het leven heerlijk ongecompliceerd kan zijn. Jouw merk staat voor zuiver, ongecompliceerd plezier en vertegenwoordigt het goede in zijn meest ongerepte vorm.
Als het archetype van de Onschuldige ben jij de perfecte match voor merken die gezondheid, puurheid en natuurlijke producten omarmen. Jij hebt de gave om in elke situatie het goede te zien, vast te houden aan je idealen en anderen te inspireren om te geloven dat alles uiteindelijk op zijn plek zal vallen, precies zoals het hoort te zijn.
bedrijven met sterke waarden, gezien als betrouwbaar, betrouwbaar en eerlijk, geassocieerd met moraliteit, goede deugden, eenvoud, kunnen nostalgisch zijn
Dorothy – The Wizard of Oz,
Dove soap,
Innocent
Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.
Dit heb je al… je bent een onschuldige! Een glas half vol.
Laat iets van je zien en you’ll be fine!
Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.
Wat zijn deze archetypes?
Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?
Hoe kun je hierop inspelen?
Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.
Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:
Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – eenvoud. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.
In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…
En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.
Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!
Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.
Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.
Een klein geluksmomentje gegarandeerd!
Misschien een beetje op het groei gemaakt…
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.