Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de nar

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Je leeft maar één keer

de Nar in a nutshell

kernverlangen

lachen

motivatie

om het vandaag gemakkelijk te hebben

doel

in het moment te leven in vreugde en genot

verlangens

plezier, geluk, positiviteit

publiek

grappig, luchtig, speels, sarcastisch

angsten

somberheid, verveling, verdriet, eenzaamheid

Over de archetype

Welkom, mijn nar

De Nar leeft in het moment en geniet gewoon van het leven. Ja! Toch?

Je vreest verveling boven alles. Je hebt de neiging om de indruk te wekken dat je aan de wilde kant leeft en buitensporige beelden gebruikt om je klanten vaak liefdevol te plagen. Blijf rocken!

Het nar-bedrijf is slim. Je vindt succes door te brainstormen en lateraal te denken. Je zorgt ervoor dat je team plezier heeft terwijl ze werken. Je motiveert mensen om de waarde van spel te zien en stelt hen in staat contact te maken met hun leuke innerlijk kind – impulsief en ongeremd, niet bang om regels te buigen, niet bang om op te vallen en comfortabel in hun eigen vel.

Het ergste wat je kan overkomen, is verwikkeld raken in een bittere rechtszaak of als streng of saai worden beschouwd.

Op je best ben je zorgeloos en anders. Op je slechtst ben je wreed en onverantwoordelijk.

Jouw niche

Help mensen een leuke tijd te hebben of te genieten van wat ze doen, laat mensen impulsiever en spontaner zijn.

Bekende narren

Stifler – American Pie,

Timon en Pumbaa – The Lion King,

Tigger – Winnie de Poeh,

Ben & Jerry’s,

M&M’s,

Old Spice

The secret of the successful fool is that he's no fool at all.

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een Nar! Een glimlach op een grijze dag.

Neem verantwoordelijkheid en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Maak ze lachen

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – humor. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn nar, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigenwijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Let’s have some fun!

Dit ga je leuk vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je het zat om serieus te moeten zijn?
Maak je eigen opvallende foto's!