Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Minnaar

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Je maakt me compleet

de Minnaar in a nutshell

kernverlangen

intimiteit en ervaring

motivatie

Eén zijn met hun geliefde

doel

liefde en intimiteit te inspireren

verlangens

nabijheid, genegenheid, liefde, toegeeflijkheid

publiek

gevoelig, sensueel, empathisch, prikkelbaar

angsten

afwijzing, eenzaamheid, isolement, minachting

Over de archetype

Welkom, mijn minnaar

De Minnaar draait om het opbouwen van relaties en het opwekken van diepe emoties.

Jij begrijpt dat geen mens een eiland is – je wilt anderen een speciaal gevoel geven en aan die behoefte voldoen. Jij ziet de wereld met diepgang… en wat heeft liefde te maken met de reis die we het leven noemen? Alles. Jij omarmt graag de fysieke geneugten van het mens-zijn en stimuleert intimiteit en gelukzaligheid bij anderen.

Jij bent gepassioneerd en waardeert alles wat de zintuigen prikkelt – mooie dingen, heerlijk eten, verleidelijke geuren. Op je best ben je magnetisch en toegewijd. Maar wees gewaarschuwd, in het slechtste geval kunnen anderen je zien als iemand die te veel wil behagen, obsessief en oppervlakkig.

Jouw niche

Help mensen zich gewaardeerd te voelen, erbij te horen, contact te maken, te genieten van intimiteit, relaties op te bouwen

Bekende minnaars

Edward – Twilight,

Jack and Rose – Titanic,

Victoria’s Secret,

Godiva Chocolate,

Marie Claire,

Alfa Romeo,

Chanel

We are like islands in the sea, separate on the surface but connected in the deep.

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een Minnaar! Gevoelig en empathisch.

Neem afwijzing niet zo persoonlijk en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Verwen ze

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – empathie. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn minnaar, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigenwijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Aangenaam!

Dit ga je leuk vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je de zakelijke eenzaamheid zat?
Maak je eigen opvallende foto's!