Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Magiër

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Ik maak dingen gebeuren

de Magiër in a nutshell

kernverlangen

macht

motivatie

orde scheppen in chaos en de wereld vormgeven

doel

mijn dromen waar te maken

verlangens

transformatie, kennis, visie, onbekend

publiek

individuen, transformatief, adoptanten, gelovigen

angsten

twijfel, onzekerheid, voorspelbaarheid, routine

Over de archetype

Welkom, mijn magiër

Jij, de Magiër, verlangt ernaar om het universum te doorgronden en je eigen plek in deze wereld te begrijpen. Maar weet je, die diepgewortelde angst voor onverwachte negatieve gevolgen blijft altijd aanwezig tijdens jouw ontdekkingstocht. Als drager van het Magiër-archetype, zie je jezelf als de toegangspoort tot een buitengewone transformatieve ervaring. Je richt je aandacht voornamelijk op individuen, waarbij je hen vaak prijst en aanmoedigt om te vertrouwen op hun innerlijke instincten.

In jouw streven om de werking van het universum te ontrafelen, breng je positieve veranderingen in mensenlevens. Onder alternatieve benamingen zoals de Genezer en de Visionair komt dit aspect nog krachtiger naar voren, waardoor we beseffen dat jouw archetype niet beperkt is tot louter mystieke ervaringen. Het merk van de Magiër straalt kracht, charisma en helende energie uit. Maar op mindere dagen kan het ook oneerlijk zijn, losgekoppeld lijken of zelfs een vleugje manipulatie vertonen jegens degenen die jou raadplegen.

Jouw reis als de Magiër is er een van diepgaand begrip, transformatie en de mogelijkheid om levens te veranderen. Onthoud altijd dat met grote kracht ook grote verantwoordelijkheid komt, en jij bent degene die deze verantwoordelijkheid met wijsheid draagt.

Jouw niche

mensen helpen hun wereld te transformeren, verandering te inspireren, bewustzijn te vergroten

Bekende magiërs

Frank Underwood – House of Cards,
Jay Gatsby – The Great Gatsby,
Saruman – The Lord of the Rings,
Sherlock Holmes,
Disney,
Wizard of Oz

It's still magic even if you know how it's done

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een magiër! Een transformationeel oerkracht.

Twijfel niet aan jezelf en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Verander de wereld

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een visie. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn magiër, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Let’s make it happen!

Dit ga je mooi vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je de routine zat?
Maak je eigen opvallende foto's!