

Hoe kan je opvallen op je eigen manier?
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent
Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.
Je leeft bij
kernverlangen
motivatie
doel
verlangens
publiek
angsten
Jij, de held, bent gedreven door een onwrikbare drang om jouw waarde te bewijzen. Falen en zwakte tonen zijn jouw diepste angsten, maar ze dienen slechts als motivatoren om sterker te worden. Of het nu op het slagveld is, waar jij je onverschrokken in de strijd werpt, op het balveld waar jij jouw grenzen verlegt, of op het politieke toneel waar jij vastbesloten bent om verandering te bewerkstelligen, jij bent een kracht van ongekende vastberadenheid.
Jij streeft er voortdurend naar om een blijvende indruk op de wereld achter te laten, en je schuwt nooit het nemen van grote risico’s en het brengen van opofferingen voor dat hogere doel. Jouw roeping is helder, en jij gaat tot het uiterste om jouw missie te volbrengen.
Jouw Hero-merk weerspiegelt dit archetype, doordrenkt met dezelfde ethos van kwaliteit en superioriteit. Jouw marketing is een krachtige en indrukwekkende ervaring, doordrenkt met krachtige beelden en intense kleuren die de boodschap van ongeëvenaarde excellentie overbrengen.
Het ergste wat jouw Hero-bedrijf kan overkomen, is dat jouw concurrenten een hogere beoordeling krijgen of beweren betere kwaliteit te bieden. Maar in plaats van te versagen, ga jij deze uitdagingen met vastberadenheid en moed aan. Aan jouw positieve kant ben jij dapper, vastberaden en buitengewoon bekwaam. In het gezicht van obstakels zul jij altijd opstaan als een ware held. Maar wees gewaarschuwd, in jouw streven naar excellentie kun jij soms agressief of zelfs een tikkeltje arrogant overkomen. Dit is de prijs die jij bereid bent te betalen om de wereld te veranderen.
een positief stempel drukken op de wereld, grote problemen oplossen of anderen in staat stellen/inspireren om dit te doen
Wonder Woman, Captain America, Rocky Balboa,
Batman, Nike, BMW, Duracell, FedExWonder
Woman, Captain America, Rocky Balboa, Batman,
Nike, BMW, Duracell, FedEx
Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.
Dit heb je al… je bent een held! Een redder in nood.
Wees niet arrogant en you’ll be fine!
Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.
Wat zijn deze archetypes?
Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?
Hoe kun je hierop inspelen?
Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.
Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:
Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een ijzerre motivatie. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.
In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…
En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.
Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!
Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.
Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.
Wedstrijdje doen?
Misschien een beetje op het groei gemaakt…
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.