Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Held

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Waar een wil is, is een weg

de Held in a nutshell

kernverlangen

meesterschap

motivatie

hun waarde bewijzen door de dag te redden

doel

de wereld te verbeteren door het beste te zijn in wat ik doe

verlangens

meesterschap, kracht, moed, winnen

publiek

vastberaden, competitief, wilskrachtig, vastberaden

angsten

lafheid, mislukking, onafhankelijkheid, verliezen

Over de archetype

Welkom, mijn held

Jij, de held, bent gedreven door een onwrikbare drang om jouw waarde te bewijzen. Falen en zwakte tonen zijn jouw diepste angsten, maar ze dienen slechts als motivatoren om sterker te worden. Of het nu op het slagveld is, waar jij je onverschrokken in de strijd werpt, op het balveld waar jij jouw grenzen verlegt, of op het politieke toneel waar jij vastbesloten bent om verandering te bewerkstelligen, jij bent een kracht van ongekende vastberadenheid.

Jij streeft er voortdurend naar om een blijvende indruk op de wereld achter te laten, en je schuwt nooit het nemen van grote risico’s en het brengen van opofferingen voor dat hogere doel. Jouw roeping is helder, en jij gaat tot het uiterste om jouw missie te volbrengen.

Jouw Hero-merk weerspiegelt dit archetype, doordrenkt met dezelfde ethos van kwaliteit en superioriteit. Jouw marketing is een krachtige en indrukwekkende ervaring, doordrenkt met krachtige beelden en intense kleuren die de boodschap van ongeëvenaarde excellentie overbrengen.

Het ergste wat jouw Hero-bedrijf kan overkomen, is dat jouw concurrenten een hogere beoordeling krijgen of beweren betere kwaliteit te bieden. Maar in plaats van te versagen, ga jij deze uitdagingen met vastberadenheid en moed aan. Aan jouw positieve kant ben jij dapper, vastberaden en buitengewoon bekwaam. In het gezicht van obstakels zul jij altijd opstaan als een ware held. Maar wees gewaarschuwd, in jouw streven naar excellentie kun jij soms agressief of zelfs een tikkeltje arrogant overkomen. Dit is de prijs die jij bereid bent te betalen om de wereld te veranderen.

Jouw niche

een positief stempel drukken op de wereld, grote problemen oplossen of anderen in staat stellen/inspireren om dit te doen

Bekende helden

Wonder Woman, Captain America, Rocky Balboa,
Batman, Nike, BMW, Duracell, FedExWonder
Woman, Captain America, Rocky Balboa, Batman,
Nike, BMW, Duracell, FedEx

It takes a hero to be one of those men who goes into battle.

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een held! Een redder in nood.

Wees niet arrogant en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Laat je meesterschap zien

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een ijzerre motivatie. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn held, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Wedstrijdje doen?

Dit ga je mooi vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je het zat om tegen je concurrenten af te leggen?
Maak je eigen opvallende foto's!