

Hoe kan je opvallen op je eigen manier?
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.
Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent
Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.
Je leeft bij
kernverlangen
motivatie
doel
verlangens
publiek
angsten
Het Gewone Man-archetype streeft ernaar om op dezelfde golflengte te zitten als zijn klanten. Je behandelt je klanten als gelijke en je laat bescheidenheid in jouw merk tot uiting komen. Klinkt bekend, toch?
Je waardeert de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw merk. Je hebt een voorkeur voor het vertrouwde boven het vreemde en daarom investeer je graag in merken waar je op kunt bouwen. Bang om er alleen voor te staan, doe je er alles aan om niet op te vallen. In plaats daarvan wil je juist ergens bij horen en een gevoel van verbondenheid met anderen ervaren.
Je eenvoudige waarden en de behoefte om deel uit te maken van een gemeenschap helpen je om deugden te ontwikkelen die zowel jou als anderen ten goede komen. Dit geeft je een realistisch perspectief op de wereld. Voor jou draait het om de klus klaren en deze goed uitvoeren.
gemeenschappelijk gevoel, solide deugden, geeft een gevoel van verbondenheid
Home Depot,
eBay,
Ikea
Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.
Dit heb je al… je bent een gewone man! Een vriend in nood.
Laat iets van je zien en you’ll be fine!
Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.
Wat zijn deze archetypes?
Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?
Hoe kun je hierop inspelen?
Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.
Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:
Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een grote hart. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.
In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…
En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.
Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!
Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.
Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.
Let’s have some fun!
Misschien een beetje op het groei gemaakt…
Opvallen, opvallen en nogmaals opvallen, maar dan op je eigen manier en bij de juiste mensen. Dat is de kunst.