Good news, everyone! Jouw archetype is binnen! Je bent

de Gewone Man

Hieronder vind je meer over jezelf… en over je merk.

Je leeft bij

Alle mannen en vrouwen zijn gelijk

de Gewone Man in a nutshell

kernverlangen

erbij horen

motivatie

erbij te horen

doel

erbij te horen en met anderen te verbinden

verlangens

verbinding, gelijkheid, inclusie, saamhorigheid

publiek

gastvrij, empathisch, inclusief, behulpzaam

angsten

uitsluiting, isolatie, ongelijkheid, vijandigheid

Over de archetype

Welkom, mijn gewone man

Het Gewone Man-archetype streeft ernaar om op dezelfde golflengte te zitten als zijn klanten. Je behandelt je klanten als gelijke en je laat bescheidenheid in jouw merk tot uiting komen. Klinkt bekend, toch?

Je waardeert de kwaliteit en betrouwbaarheid van jouw merk. Je hebt een voorkeur voor het vertrouwde boven het vreemde en daarom investeer je graag in merken waar je op kunt bouwen. Bang om er alleen voor te staan, doe je er alles aan om niet op te vallen. In plaats daarvan wil je juist ergens bij horen en een gevoel van verbondenheid met anderen ervaren.

Je eenvoudige waarden en de behoefte om deel uit te maken van een gemeenschap helpen je om deugden te ontwikkelen die zowel jou als anderen ten goede komen. Dit geeft je een realistisch perspectief op de wereld. Voor jou draait het om de klus klaren en deze goed uitvoeren.

Jouw niche

gemeenschappelijk gevoel, solide deugden, geeft een gevoel van verbondenheid

Bekende gewone mannen

Home Depot,

eBay,

Ikea

Friendly as a warm bowl of soup

Zo gebruik je je archetype

Dit is hoe ik het aanpak voor mijn klanten… maar you do you.

1. jouw archetype

Dit heb je al… je bent een gewone man! Een vriend in nood.

Laat iets van je zien en you’ll be fine!

2. je klant, je concurentie

Je klanten hebben waarschijnlijk ook een archetype. En je concurrenten ook.

Wat zijn deze archetypes?

Zijn ze hetzelfde als die van jou of verschillend?

Hoe kun je hierop inspelen?

3. concept

Een rode draad, een geschikte metafoor die overal terugkomt. Misschien is het zo eenvoudig als ALTIJD en OVERAL gekke sokken dragen. Of misschien iets complexer.

Een goed concept in je foto’s, video’s en alles wat je doet:

  1. geeft je potentiële klant het juiste gevoel over jou,
  2. spreekt je ideale klant aan,
  3. schrikt de saaie nachtmerrieklant af en
  4. laat je opvallen tussen je concurrentie.

Oké, oké, maar concreet! Hoe doe ik dat?

Kijk, now we're talking. Ik heb een hele online cursus-ding voor je gemaakt.

Laat ze welkom voelen

Het is niet moeilijk voor jou. Het belangrijkste wat je nodig hebt, heb je al – een grote hart. Misschien is het niet direct visueel, maar als je een beetje rondkijkt, rondsnuffelt en kuch, kuch inspiratie opdoet op de juiste plekken, is het een eitje.

In de cursus laat ik je precies zien hoe je begint, hoe je het bedenkt, hoe je het uitvoert en bewerkt…

En natuurlijk ook waar je niet in moet trappen.

siema mijn gewone man, aangenaam

Mocht je mij nog niet kennen, siema! Ik ben Karolina, een schepper en een opschudder (not my words)!

Ik help eigen-wijze bedrijven met opvallende, anders-dan-anders maar vooral betekenisvolle foto’s en video’s, zodat ze nooit verward worden met hun oersaaie concurrenten.

Of je nu kiest voor een 1-op-1 project, een abonnement of liever zelf aan de slag gaat, het kan allemaal.

Let’s have some fun!

Dit ga je mooi vinden

Misschien een beetje op het groei gemaakt…

Ben je het zat om uitgesloten te zijn?
Maak je eigen opvallende foto's!